搬屋事忙到爆心情篇(二)


由我知道屋房署公告o既搬屋預算時間表開始, 我已經不停收集裝修師傅, 而我o既strategy係只找4至5個, 如果唔係, 只會亂~

我地只係要簡單裝修, 師傅結果…

第一個: 李師傅 (6月9號)
(係blog搵o既, comment係佢好有responsibility)
拎屋第一日已經聯絡到佢,不過佢暗示自己只做港島區, 又話俾佢諗下…byebye囉

第二個: 曾師傅 (6月10號)
(係由好朋友安東尼介紹, comment係佢n年前幫襯過, 都ok)
師傅好快答應過嚟傾, 佢即刻報價, 嘩~3萬幾唔包料, 好抵wo…不過原來佢無報廚房櫃同其他多項…唔怪得咁平啦~

第三個: 樓下功承辦商 (6月10號)
嘩~~~~~
我地簡直被人恐嚇)))
我地係門口, 已經有個男人問我地住邊, 我唔想講, 佢就解釋, 我地因為分晒負責o既公司…原來唔係可以自由選擇…佢俾d package我同阿哥睇, 睇完之後, 我阿哥話我地唔會跟package, 佢就問我地會加幾妁多野, 跟住就計價, 約4萬幾…我跟住同佢地講, 咁我地同屋企人商量下, 點知…
接待我地姓梁個男人話:”你地問完就走, 我點交待, 同埋我地呢度o既陳生唔高興架wo”
結果我地都係走左, 好恐嚇!!!!

第四個: 康師傅 (6月11號)
(係彩盈blog搵o既, comment話佢好好好)
佢係電話已經話自己忙忙忙, 又話交貨期要8月中後…(我呆晒)…但都約左時間, 佢慣例度晒尺寸… 佢話一般裝修約我地預6萬唔包料wo~

第五個: 蓮E
其實係去佢屋企先參觀, 佢都有商店refer, 嘩, 蓮E屋企好好, 不過要自己諗設計~

第六個: 蔡師傅 (6月12號)
(係另一好朋友王立早介紹, 主打 ‘平’)
蔡師傅外型係一睇就知佢係食呢行飯, 比較康師傅…康可能年齡太細, 老實講, 有給我一個經驗不足o既感覺, 而蔡師傅會易給人有信心!

總覽(後記): 草擬價
全部未包材料同家私電器

1.曾師傅報: 4萬幾
2.康師傅報: 到依家成個禮拜都未見quotation呢! 有無咁忙呀??? 晒氣~
3.承辨商報: 4萬幾…又話可以跟人價…不過好驚佢地囉
4.蓮E: 其實可平可貴, 不過好DIY, 我估4萬幾都ok, 但要花時間同心思囉
5.蔡師傅: 4萬尾, 原先諗住係最平添, 不過我明白, 手做野貴平係好難定o既

各人都報價方式不一, 明顯埋單要加幾千至一萬我諗!!

Leave a Reply

