搬屋事忙到爆心情篇(三)


今日, 我地決定左師傅喇~

呢個星期阿哥係返pm, 所以可以約師傅上午講details. 師傅好準時, 次次話九點就真係正點按門鐘, 勁!

老實講, 師傅對我屋企要求o既裝修好有主見(佢可能已經好有經驗), 我成日都未講完, 佢已經講明架喇…吓,未講wo我…不過, 阿媽同阿哥就好buy佢, 就係咁magic~

由於我地係電話講左想委託他去裝修, 所以師傅已經預備晒d料俾我地confirm.

內容如下:
Painting by Nippon Paint Colour
Living Room:
Undercurrent Flow OL8758 (自繹: 珍珠白米黃)
Mum’s Room & Me:
Pink Stork OL8532 (自繹: 淡粉紅)
Brothers’ Room:
Waterscape OL8835 (自繹: 淡粉綠)

Doors’ Style: The Same by Code P-195
(好難形容, 好簡單…不過師傅話呢個pattern好好, 好大方得體)

Kitchen: Mainly by Colour in 淡橙色

我亦請師傅幫我做一個衣櫃, 反正我都無咩要求(其實有, 但我間room太小又窄, 所以都會簡單實用為主作罷), 木料不太清楚, 只記得名為: 小山紋黑鐵

聽日, 我地會去買地板料, 其他野師傅都可以代買, yeah!

拜託你喇 — 曾師傅

2 thoughts on “搬屋事忙到爆心情篇(三)

Leave a Reply

