再踏中環


呢兩星期, 我都為屋企搬屋o既事忙個不停…睇嚟裝修煩完跟住煩買家私同電器…

係密密麻麻o既編程中, 今天去見工, 去一個成半年都無去, 由細細個都依家都覺得超遠o既地方, —去(((中環)))!

11:05am 我到達見工的地點”上海商業銀行大廈”, lift門一打開, 我有一點小意外, 人事部的Office大廳竟就正於此, :0 lift門當大門, 唔通因為全座大樓是獨佔, 好怪傘!

係reception填表過程中, 對著是兩架電腦, 而且均有個小鐘, 明顯是typing test用計時, 我心想, 要test??? 我要咩???
點知…真係唔洗 YES!

我覺得個HR好young, 老實講係我老傘, 我好understand依家d bank會focus兩個 ” i ” (investment & insurance), 喜出望外係..佢話佢地唔會以 ” i ” ration 唔會係 50/50, 仲會係因才而已, 太好了!
真希望有機會被成功取錄~

Lunch同阿淵一齊, 我地去三多食noodle, 我以前好好好鍾意o既店舖, 叫至愛o既’炸醬鵝腸粗’, 我覺得係好好好好味架; 不過,今日再吃,覺得無以前咁好味lu😦 不是味道不同了, 我想可能係今次食真佢傘))

我決定要將佢rating減低, hehe..

由於阿淵要返工, 所以一吃完便要即走; 途中,經過DBS, 我看見一個, 其實是我一早已在tv看過o既情景—> 雷曼苦主

DBS大門口佈滿橫條, 寫什麼…我還沒看清楚, 只見有苦主…係單一個人…年約60多年歲..他肩膀上揹上一個大聲公不停播, 說道DBS呃人$…

他有沒有其他陪伴, 他們在分段lunch嗎? 我不知道~
我心只在想, 他很可憐…
他雖然戴上cap帽, 但在陽光正點下爆曬, 我呆著; 突然, 阿淵對我講:”可唔可以走呀, 我拎住d銀行folder架”

又係wo :p

對我這個四年多o既銀行人, 已抽身仍心有味兒!

Leave a Reply

