Kodar停產相機菲林


很久沒有聽收音機的我, 今早聽到港台的一則新消息..
Kodar公司正式宣佈停產傳統相機菲林
DJ 們都議論一番, 對此我深有同感~

記得, 當我十幾至廿歲時..朋友群除喜歡到唱卡拉ok外,亦不曾間中去影吓相留個念又或當一娛樂事項; 那時候, 快速沖晒已相當普及~

而沖晒店門口都定必貼上:
翌日取 -> 三小時沖晒 -> 兩小時沖晒 -> 一小時沖晒 (時間越長越平 –> 時間越短則越貴)
{{ 我敢相信很多人都一定記得 ! }}

個陣, 我覺得幾方便架~
次次影左相, 我地又真係極少會話走先喇晒相遲d先攪. 因為一定係會((即晒)), 盡興而歸..
仲有, 大家又會計吓d時間點晒架wo..
譬喻: 放低菲林, 去睇戲或唱k跟個 dinner, 咁就揀晒兩至三小時! 晒相size為3R後期改4R, 原因是相大張d好睇d, 同埋唔知點解價格又變左一樣~(以經濟角度, 我估是機器問題啦)~

若然我地之前係郊區BBQ, 返時區, 我地通常就會去飲柸野, 用((一小時沖晒))!

不過老實講..好多時大家都因為心急睇相, 所以差不多次次都係一小時沖晒架🙂
回想以前, 雖然同friend出街係無plan要做咩玩咩, 即興呢度去個度去, 但是真的十分令人回味..
及此, ((快速的一小時沖晒))服務相當受落!

另外, 我記得我地仲會成日試下偷多張相影架, 好似一筒24張o既菲林, 我地就會試下影多張等變25張, 36張就有37張.. 如果入菲林入得好, 更可以偷兩張添 :p
!! 我記得36張o既菲林成功機會率係相當高架:)

然而, 時代o既進步真係一日千里!

單講相機, 我記得細個屋企都擁有不同相機~
手動黑白相機(阿Ba買) -> 彩色手動機 兩部: (Cannon 及 Nikon, 阿三哥買,佢仲學埋黑房沖晒) -> 彩色自動單鏡反光機 (Cannon, 阿二哥買) -> 另有不知名傻瓜機 -> 即棄APS相機 (Fuji/Disney, 我係日本買架) -> 貼紙相機 (Polaroid i-zone,都係我買) -> Digital Camera (我買左之後就十日唔夠就變成絕版o既KonicaMinolta–被人收扣左,hehe)

諗諗吓, 難怪d小學老師成日講
“光陰似箭, 日月如梭”
果然無錯!

世界不停轉, 好多野都😦 唔同以前喇, 以往對鏡頭我都會怕怕羞羞, 依家又肥左咁, 自然更明顯對晒相一般感興趣; 加上, 將影像存放入電腦內,既可直接針解決空間存放問題,又可以省時去找尋相片紀錄..如此一來,
d人又點會再去成日晒相呢~

大家要謹記:
時間係不停頓的..過左就係過左,不可以複再架!!
以前個種心情..
等睇相…
講擺post…
話人偷影…
笑人技術…

可慶自己有幸可以享受過那段美好的時光~
真令人懷念,叫人難忘!

Leave a Reply

