so tired… enjoy or not???


今日陪個舊同學睇樓, 嘿, 原來可以咁tight schedule, 佢仲中間趕去俾人睇佢間樓…

去呢度, 去個度…開頭似無咩, 原來係好激, 係激(支力)

當中, 有一間樓主已將kitchen同廳打通, 但點解個空間依然咁細..個agent話原來黃埔新村有d係唔合尺寸o既…我呆晒, 不過都算, 層樓係閣樓所以要行一層(一層轉彎樓梯)…如果我係買家, 一定NO, 感覺已經差…最最最差係, 竟然俾我發現層樓天花有水積…

嘩)))  點要呀…

但….我個friend竟然話ok可以諗, 呆晒~
點解咁架??? 佢話, 抵wo $255萬…

(((o下)))

不過, 最後因為佢用i-phone上網去恆生睇個valuation, 得230萬, 所以佢又同agent講要hold住!

我覺得我個fd好顛, 買樓俾好多人都會諗諗諗再諗, 但佢係個d, 一睇便可以買個d人, 而且佢似係唔會點睇清楚都會ok個隻; 譬如, 樓景佢會望, 但座向佢唔多care, 佢只要3房, kitchen佢唔多care, 廳個shape又唔care, 更唔care垃圾房係邊…

男人都係咁架咩???
唔怪之得個agent不停叫佢睇盤, 佢地都了解佢係好易交易個隻囉…

只係一個下午, 佢男個個agent叫我地去上述一單位之餘又不停call佢睇野; 另一間女的agent超aggressive, 先叫佢睇黃埔新村2單位, 跟著又黃埔花園2單位, 最後又綠陽新村2單位…

老實講, 好顛呀今日, 前後睇七個單位wo… so crazy & very very tired~

Leave a Reply

