阿媽有公主病


公主病呢個名詞, 形容係香港女仔到, 人人都知咩事…但, 放落阿媽到, 真係真有其事…如果妳女朋友係有公主病, 咁, 請幫她醫治, 因為佢將來好可能係媽咪, 而我阿媽😦 係有好嚴重公主病…

我實在有佢太多太多佢有公主病的例子, 因為佢係阿媽, 寫出來太詳盡, 我唔好意思…我只可以寫佢真係有好好好嚴重公主病, 唉好難頂… 真係唔知點算好!

我讀書o既時候, 一早已經知道自己阿媽跟同學仔阿媽好唔同, 成日聽佢地話媽咪幫佢呢樣, 幫佢個樣…我不知多羨慕; 那時候, 我覺得沒什麼, 只知道她們媽咪很體貼, 很幸福… 現在, 知道她不單不喜歡做((主婦))當做的事情– 照顧小朋友(仲對我說教育是老師責任, 做功課是我責任, 她是沒有責任), 清潔, 炒菜….全都不喜歡…

她常要求我為她這…幫她那…甚至不時屈我一些她幹錯的事

我越來越怕, 好似活在中國一個舊時代, 與外表文明但心底野蠻的人一起

到底有沒有不傷和氣的方法?  唉! 談何容易😦

Leave a Reply

