書展


今日本應想去書展
不過…

第一: 怕買唔到野, 求其買
第二: 覺得好多人唔想迫
第三: 掛左風球, 唔想濕濕漉漉

我好多年無去書展, 記得岩岩有書展頭幾年都有去, 之後…無去

到底, 香港書展一路發展越來越叫人失望…
似足d時裝店sale咁
我覺得…唔係太岩我

因為…我有d接受唔到囉

不過, 今年又喚醒我有去o既感覺, 可能係無model, 漫畫書又有另一個…

我要去一去先得~

Leave a Reply

